Serwis wykorzystuje pliki cookies » szczegóły doty. plików cookies
Deklaracja dostępności cyfrowej dla serwisu
wersja dla niedowidzących Wersja dla niedowidzącychmapa strony Mapa strony
Kliknij, aby przejść na Stronę Główną Biuletynu Informacji Publicznej Kliknij, aby przejść na Stronę Podmiotową Biuletynu Informacji Publicznej
 
 
 

Informacja publiczna - szczegóły

Powiększ tekst Pomniejsz tekst

Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw

Pisma są kierowane na adres Spółki :

Zakład Administracji Mieszkaniami Gminnymi
Gminy Miejskiej Kłodzko Spółka z o.o. w Kłodzku
57-300 Kłodzko, ul. Grunwaldzka 29

  • pocztą
  • pocztą elektroniczną na adres :

              sekretariat@zamg.klodzko.pl lub zamggmk@post.pl

  • faxem na nr tel. 74 647-29-49
  • we wtorki każdego tygodnia przyjmowani są interesanci przez Prezesa Spółki od godz. 9.00 do 14.00.
  • w sekretariacie znajdującym się w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 29 na I piętrze, pokój nr 10 następuje rejestracja pism

 

Prezes po zapoznaniu się ze sprawami kierują pisma do odpowiednich komórek organizacyjnych. Sprawy są załatwiane w kolejności wpływu, o ile nie wymagają szybkiego działania.

wersja do wydruku wersja do wydruku

Pliki powiązane z informacją
  • Brak plików do pobrania
Odnośniki powiązane z informacją
  • Brak odnośników do wyświetlenia
  Metryka informacji
osoba, która wytworzyła informację:   Artur Śliwiński
Osoba, która wprowadziła informację do BIP:   Artur Śliwiński
Autor ostatniej poprawki:   Artur Śliwiński
Osoba, która zweryfikowała informację w BIP:   Artur Śliwiński
ilość wyświetleń:   1486
data wytworzenia informacji:  26.10.2015
data wprowadzenia do BIP:  26.10.2015 12:00
data weryfikacji:   26.10.2015 12:02
data ostatniej zmiany:   26.10.2015 12:02 Rejestr zmian